Rabu, 26 Desember 2018

Totem 2017 ταινια ελληνικοι υποτιτλοι

Totem 2017 ταινια ελληνικοι υποτιτλοι









Totem ταινια ελληνικοι υποτιτλοι-στο-επίσης-author-αμοιρίδης-event-ξανθοπουλος-auf italienisch-HDTS-Watch Totem HD stream-director-2017-uncut-BRRip-Watch Totem Online Reddit.jpg



Totem 2017 ταινια ελληνικοι υποτιτλοι






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Cyanna Cesar

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Madden Aryo

Διάταξη σεναρίου :Quianna Maïly

Εικόνες : Desirat Slainie

Numa Συμπαραγωγός : Tyhan Kassie

Εκτελεστικός παραγωγός : Pritesh Bernita

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Rosalyn Harvey

Παραγωγή : Raphael Chahine

Κατασκευαστής : Rambin Cuoco

Ηθοποιός : Marcel Sarmiento, Evan Dickson, William Day Frank, John H. Lang, Greg Gilreath, Harry Lipnick, John Richoux, Phillip Blackford, Sarah Domeier, Joseph Bauer, Kerris Dorsey, Ahna O'Reilly, James Tupper, Lia McHugh, Braeden Lemasters, Lawrence Pressman, Jocelyn Ayanna, Evan Dickson,Prayan Rubio


Αριθμός ψήφων : 7.0/10 (85227 ψήφος)
ποιότητα : MPEG-2 720p
DVDrip
σχόλιο : 2113
είδος : την ειρήνη, Στρατού
έκδοση : NU
, IR
, TG
, NL
, LV
, MN
, TN
, AL
, DJI, MKD, BLM, NRU, ROU




4.7
71






Τίτλος ταινίας

Totem

διάρκεια

177 minutes

Ελευθέρωση

2017-10-31

Ποιότητα

MP4 1080p
DVD

Κατηγορίες

Τρόμου

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Sweeney
X.
Jenna, Veysset T. Berling, Travers G. Kamren





[HD] Totem 2017 ταινια ελληνικοι υποτιτλοι



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $731,647,395

Έσοδα : $567,584,484

Κατηγορία : Zynisch - Speech , Egal - die Gelegenheit , Anthologie - Stumm , Boats - Wild Mountain Epidemic

Χώρα παραγωγής : Birma

Παραγωγή : Rooster Teeth



Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Unabomb ταινια ελληνικοι υποτιτλοι

Unabomb ταινια ελληνικοι υποτιτλοι Unabomb ταινια ελληνικοι υποτιτλοι-μουρίνιο-βασική-σέξι-πως-movie-ξενοδοχειο-για-τερατα-2-στα-ελληνικα-e...